מסורבי משכנתא, לא יודעים מה לעשות? זה האיש שלכם - מרטין בוקסדורף

מערכת שורש  כד אלול, תשפ  9/13/2020

נתקלתם בבעיה בקבלת משכנתא? נעים מאוד, שמי מרטין בוקסדורף והתפקיד שלי הוא להשיג משכנתאות במקום שבו אחרים נכשלים. העבודה שלי היא יועץ למסורבי משכנתא ואני כאן בדיוק בשביל זה
.......................

מסורבי משכנתא, לא יודעים מה לעשות? זה האיש שלכם - מרטין בוקסדורף
מתי אני נכנס לתמונה?
אני נכנס לתמונה אחרי שהיגשתם בקשה למשכנתא בבנק שלכם ( או בנק כל שהוא) וקיבלתם סירוב. או לחלופין, אחרי שיועץ המשכנתאות שלכם הגיש בשמכם בקשה למשכנתא ולא הצליח לקבל אישור למשכנתא.

מי אני בכלל?
בעשר השנים האחרונות אני נלחם מול הבנקים כדי להשיג אישורי משכנתא לאנשים שלא מצליחים להשיג משכנתאות בעצמם. אני לא יותר חכם מאף אחד ולא גאון ולא קוסם, אני פשוט עושה את זה כבר אלפי פעמים וטיפלתי כבר במאות רבות של לקוחות, כך שאני יודע בדיוק מה לעשות.

מה אני יודע לעשות שאתם לא יודעים או היועץ שלכם לא יודע לעשות?
אני לא אוהב מילים כמו "קוסם" "גאון" וכל מיני מילים דומות. אני מאוד מאמין בידע עשיר מאוד ומקיף מאוד של מערכת הבנקאות והרבה מאוד שנות ניסיון וקשרים.

אני יכול לספר לכם שהצלחתי במאות מקרים שבהם נכשלו יועצי משכנתאות אחרים, לא בגלל שאני חכם יותר, אלא בגלל ידע הרבה יותר עשיר של המערכת ( בכל זאת עבדתי 15 שנה בבנקים למשכנתאות) וקשרים שנבנו במשך הרבה מאוד שנים.

אני חייב לספר לכם משהו:
אני נמצא כל היום בבנקים, הרבה שעות ביום. אפילו שיש אנשים שמוכנים לעשות בשבילי את העבודה בהתנדבות כדי ללמוד ממני, אני לא מוותר על ללכת לבנקים. למה אני עושה את זה? כדי להיות כל הזמן מעודכן במה שקורה ובמה שמתחדש, כדי להיות בקשר רצוף ויום יומי עם האנשים שמאשרים משכנתאות או שולחים משכנתאות לאישור.

אז מה בעצם הסיפור? מה שאני רוצה להגיד לכם שבמהלך השנים אני רואה הרבה מאוד יועצי משכנתאות, מתווכים שעוסקים במשכנתאות, עורכי דין שעוסקים במשכנתאות, כאשר המחנה המשותף לכולם הוא שהם לא באמת רוצים להכיר את המערכת לעומק, הם תופסים בנק אחד, בנקאי אחד ועובדים רק איתו.

אבל זו כמובן טעות, המערכת היא כל כך גדולה וכל כך מגוונת שדברים שבנק אחד לא יאשר בחיים, בנק אחר יכול לאשר בשמחה. אני זוכה לראות הרבה מאוד יועצים לא מקצועיים והרבה מאוד גורמים אחרים שמקבלים כסף כדי לטפל במשכנתאות ורמת הידע שלהם שואפת לאפס ובטח שאין להם שום ידע בטיפול בתיקי מסורבי משכנתא.

מה עושים כאשר הבנק מסרב לאשר משכנתא?
אני מכיר את הסיטואציה הזו ממש טוב ולמעשה זה מלווה אותי כל יום. אני במקרים האלו מציע קודם כל לא להילחץ ולא לעשות מעשים פזיזים. אני יודע שהתגובה הראשונית היא להגיש בקשות משכנתא בעוד בנקים ורק להעמיק את הבעיה, אבל זה בדרך כלל לא הפיתרון.

מה הבעיה עם להגיש בעוד בנקים?
הבעיה היא שאתם בדרך כלל לא יודעים מה הבעיה או מה גודל הבעיה. הרי אם אתם לא יודעים מה הבעיה, מה זה ייתן להגיש בקשות בעוד בנקים? זה ככל הנראה ישכפל את אותה התוצאה שהתקבלה בבנק הראשון. הרי בעיה לא מופיעה רק בבנק אחד, היא תופיע בצורה זהה בכל הבנקים.

הבנקים שבהם כבר צרוב במערכת שהיה סירוב, אין לי את היכולת להתערב ולשנות משהו. כבר נתקלתי בהרבה מאוד אנשים שהגישו בכל הבנקים כולם וסורבו בכולם. במצב כזה, כבר אין לי שום דבר שאני יכול לעשות.

מה אני כן ממליץ לעשות?
אני ממליץ להגיש בבנק שלכם ואם מקבלים סירוב, פשוט לעצור ולא להתקדם הלאה. למה לעצור? כדי לנסות להבין מה הבעיה והאם ניתן להתקדם. הדרך הפשוטה ביותר היא להזמין דוח נתוני אשראי.

המטרה של הדוח היא להבין לעומק האם יש בעיות כל שהן, מה גודל הבעיות ומה ניתן לעשות כדי להתמודד איתן. כמובן שההמלצה היא לא לעשות את זה לבד, אלא להיעזר ביועץ משכנתאות למסורבים, לא יועץ משכנתאות אלא מומחה למסורבים שמכיר את כל המצבים האלו וידע להגיד לכם בדיוק לאן לפנות ומה לעשות.

מרטין בוקסדורף- 0508116397- [email protected]